måndag 13 december 2010

Key West

Nu är stöket efter bröllopet över på jobbet och nu det är öken istället. I helgen var det massa kändisar och Baseball spelare på jobbet. Ally och Brid såg A kändisarna som Cameron Diaz men hos mig var det bara TV folk som man knappt visste vem dom var. Dom som jag kände igen var Lance Bass fårn Nsync och den söta Puerto ricanen från Prison Break och bruden som verkar ha vart med i alla tonårs serier och Sit coms som går på TV just nu. Det var gött iaf för hela lördagen stod jag i vår Tiki bar och lekte Tom Cruise i Cocktail. I morgon drar jag Ally och Brid till Key West för en natt. Det ska bli sjukt kul fast vädret ska inte vara så bra tyvärr. Det är MYCKET kallare nu så det kan tydligen gå ner nära 5 grader på kvällen..... Jaja vi får väl sitta på Sloppy Joe's hela tiden och dricka drinkar =). Idag var jag på Zumba i förorten och det kändes som om jag var med i "The Real Housewives of Palm Beach" alla var söndertränade med så sjukt många ansiktslyftningar att dom knappt kunde se längre och öronen satt fast i bakhuvudet..., men den bästa var allt en kvinna i 65-70 års åldern som vägde ungefär 40 kilo med lååååångt svart hår som hon även hade lite extra av i handväskan i en tofs, supertajta brallor och BLÖJA under dom..... Hon dansade sin egna koreografi och speglade sig hela tiden. Hon stod framför mig och jag höll på att avlida av skratt. På lördag kommer baby JIPPI!!!

1 kommentar:

  1. HAAHAHAHAH kan du inte snälla filma nästa gång, jag vill se denna tant göra sin egna version av ZUMBA!!!!!!!Miss you babe!

    SvaraRadera