måndag 2 november 2009

Jag överlevde

Middagen var fantastiskt god. Det blev en specialitet från Mauritius, Curry gryta med som sagt sönderhackad kyckling. Idag har väl inte varit så jätte händelserik. Tränade tidigt i morse och sen har jag pluggat inför grupparbete i morgon. Jag och Karin bestämde oss för att vi ska åka till London på fredag och gå på Swedish House Mafia =) ville se dom i somras på peacock men var tvungen att jobba den kvällen så det är efterlängtat.  I morgon har jag heldag på bondvischan igen... Känns sådär kul faktiskt eftersom jag ska träffa min grupp som består av självgoda tuppar som försöker bräcka varandra hela tiden. Kan bli lite smått tröttsamt, men nästa vecka har vi presentation och då är det över =). Ska försöka hinna gå på min Zumba klass i morgon, världens roligaste träning. Alla latinamerikanska danser fast man slipper dansa med någon hahhaaha. Nej tillbaka till plugget nu.. 
Hej hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar