söndag 1 november 2009

Veckan som gick!

Det har varit en luuuuugn vecka i Oxford trots Halloween och massa fest på stan. Vi tråkiga svenskar på The Slade har suttit i mysdress uniformen hela helgen med undantag för när jag satte på mig träningskläderna på gymmet. I torsdags var vi ett gäng som käkade tapas på ett ställe i stan som vi sen följde upp med ett besök på en marockansk bar för lite drinkar. I fredags var jag på Yoga för första gången i mitt liv.. Tror att jag kanske eventuellt kan lyfta armarna över axlarna på onsdag någon gång. Har aldrig haft sådan träningsvärk någon gång tidigare =). Didier har varit borta heeela veckan vilket har varit så skönt. Ingen ring som är uppe och framför allt inget piss i toan när man kommer in. Jag och Karin sitter nu och försöker lägga upp en plan om hur man ska säga detta till honom så finkänsligt som möjligt hahahaha. Han håller just nu på laga middag till oss alla och jag är lite orolig för han har hackat sönder hela kycklingar och lagt i världens minsta kastrull och kokar upp den lite smått =) nej så illa är det inte men jag är lite nojjig. Oj nu gick brand varnaren oxå.... Håller er informerade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar