torsdag 11 februari 2010

Alla Hjärtans Helg

Back in Oxford och allt har satt fart igen. Nu kommer Hotellkedjorna och ska ha presentationer och vi alla slåss om samma tjänster. Ett graduate program under 1 år är väl det de flesta vill ha så konkurrensen är stenhård. Jag hade tänkt mig en heldag i London i morgon med lite shopping kanske inför helgens fest, men nu fick jag samtal från Jänkeland och jag är inbokad för intervju för ett management trainee program i Palm Beach. Det hade inte suttit fel om jag fick en plats på det programmet =). Jag har ingen aning om vad dom vill ha för person eller vilken bakgrund man ska ha så jag kör bara på. En snabbis till London får det allt bli i morgon i alla fall. Kommer sitta på nålar annars fram till kl4. Tänk dig mammsen Florida, paraplydrinkar, Key west, sol =) och även lite jobb så i och för sig... Ja ja det hade varit roligt om det kunde bli så... Ja i morgon ska vi ha fest hemma i huset och sen bär det väl av ut på byn. Jag har lovat att sitta barnvakt på Alla Hjärtans Dag för Eilish och Viktor så dom kan gå ut på mys. Jag tar med mig Karin =) hon får var min Valentine på söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar