söndag 14 februari 2010

House party och utekväll

I fredags hade vi födelsedagsfest hemma för Julius en av svenskarna i Oxford. Jag började min dag med att hysterisk shopping på Oxford och Carnaby street på 2 timmar. Fick med mig ganska mycket fint hem på den korta stunden. Hade ju som sagt min intervju på eftermiddagen så London var en ganska bra idé ändå för att ta bort nervositeten. På kvällen fylldes huset av folk som var på party humör och sen bar det av ner på byn. En av de bästa kvällarna hittills tycker jag. Lördagen gick i slapparbakfyllemysklädermassamatochcocacolans tecken och även lite film. Idag ska jag och Karin sitta barnvakt åt underbara Isabel så Eilish och Viktor får gå ut och ha en mysig alla hjärtans dag middag. Vi får också mysig middag som Viktor har lovat. Jordens godaste köttfärs sås och spagetti lääängtar. Har ingen Valentine idag men jag får nöja mig med att spendera kvällen med Donald Sloans ´Culinary Taste´bok inför morgondagens Gastronomi lektion. Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar