onsdag 5 maj 2010

Sista inlämningen närmar sig...

På fredag har jag min sista inlämning och i vanlig ordning sitter jag och skriver som fan i sista sekunden.. Har så svårt att börja i tid. Jag träffade underbara Isabelle idag som var hemma snabbt i Oxford från sitt nya jobb i Brighton. Vi bestämde iaf att jag ska åka dit på lördag och bo på hennes hotell och gå ut och dansa lite. Bra ställe att fira min sista inlämning på tycker jag. Nästa vecka bär det av hem som sagt men jag har massa saker att fixa innan. Jag måste träffa min mentor och säga tack och hej då till honom. Sen skulle jag vilja ta en dag i London och kolla in mina favvo ställen( Village och Satsuma) en gång till innan jag drar. Ska försöka få med mig Karin på detta men det blir nog inga problem. Hon brukar inte säga nej till lite sushi =)..
Nu blir det maratonskrivning....
Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar