torsdag 18 oktober 2012

Ikea nördar, Gandalf och Professor X

Igår bestämde jag mig för att gå till jobbet igen. Jag ringde dock och sa att jag förmodligen kommer ha svaj på rösten så jag kanske kunde bara få några bord så det inte blir så påfrestande. Jag fick ett bord. 16 pers VIP... OK jaja det får bli som det blir. Vilka är det som kommer?? Ja hur blir du med kändisar?? Eeh vad menar du?? Will you freak out? Dom är ju här hela tiden så det e väl lugnt.. Sen kommer dom alla 16 lille Magneto och Professor X några musiker och några goa jänkebögar. Vi har just bytt ut några rätter på menyn bla en rätt som man skulle kunna kalla en köttbulle fast det heter dom ju inte här dock... EEEEXXXXCUUUUUse MEE!!! What the hell is a PORK FAGGOT???? EEEEhhh ja du det är.. inget du vill testa hahhaha. Jag vill inte ens beskriva vad det är för gästerna för jag får kväljningar bara jag tänker på det. Grishjärta,lungor, lever och njurar i en mixer blir en sörja som man sen lindar in i bukhinna.. Well Im gonna try it!! Its not everyday I get to eat a faggot.. Ok bra då.. Jag hade tur för dom var alla softa och mysiga och okomplicerade trots att hälften var jänkare. Idag har jag vart på IKEA med Mo min roomie. Vi åt köttbullar och prinsesstårta, drack lingondricka, shoppade, åt korv och shoppade mat. Sånna IKEA nördar va hahahhaha. Så nu har jag det obligatoriska Lack bordet vid sängen och massa kuddar och äppledoftljus. Lite mysigare iaf lol. Vi köpte även Glögg och mer prinsesstårta och godis som vi ska smälla i oss senare. Nu ska jag träffa Lucy och äta musslor =). Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar