måndag 22 oktober 2012

Pearl Harbor hasbeen och burlesque show

I fredags gick jag och Lucy på the BOX en minst sagt speciell klubb. Älskade det! Klubben är en gammal teater (tror jag) eller det är iaf inredd som en. Under kvällen har dom lite cabaret show med mer eller mindre helt nakna dansare och sångare. Vi gick förmodligen dit den dagen då showen var lite mer PG än den brukar för jag har hört historier om XXX materiel som erbjuds men lite kläder var det på iaf. Men musiken var allt från ny house till black box och Prince så det var kanon. På lördagen var det jobb igen och det var en ganska soft dbl pass dag. 1 VIP för dig Sofia Rydholmer!! Du som vill ha snaskigt skvaller!! Kan ju dock inte säga vem men han var i ropet för några år sen och var med på alla listor över världens sexigaste män. De flesta brudar grinade nog friskt när han kolade i filmen Pearl Harbor. Jag jobbade på uteserveringen och några gäster hade med sig jordklotets sötaste Engelsk bulldog som jag bara inte kunde sluta gosa med och när jag kom tillbaka till bordet så ser jag att nån snubbe har tagit över!!! WTF!!! Hunden är min!!!! Han vände sig om och gav mig ett sånt där Jänke Hollywood leende och jag tittade på honom och sa " Get off my MAN!!!" Bulldogs över The sexiest man alive anyday hahahha. Jag är fortfarande förkyld och min röst kommer och går och jag är nu inne i den där jag låter som jag har druckit 3 flaskor Whisky om dagen fasen.. Hade några jänke gäster igår som sa You sound just like Scarlett Johansson! Hmmmm kanske ska börja dricka Whisky ändå =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar