onsdag 17 oktober 2012

SjukLinn!

Jag har tappat rösten och ligger hemma och är förkyld.. Ringde in igår till jobbet och först höll dom på att lägga på luren till jag fick fram ..... ... inn!! .. S.ck! Har fått tillbaka lite av min röst så jag ska se vad dom säger om att jag e hemma en dag till. Här i londonland kan man tydligen inte få vara det tyvärr lol. Då sätter man alla i skiten.. Anyhuuw så var det ytterligare en busy helg med massa celebriteter och sena kvällar. 2 sångare från världens största band bestämde sig för att dom absolut skulle äta tre rätters när köket precis skulle stänga så vi fick glatt stanna kvar till 03 när dom var klara. En av dom hade nog druckit liiite för mycket rödvin och gick runt till alla i restaurangen och kramades och sa gimme some lööööv!! Han kanske hörde den låten i restaurangen eller så var han bara på pickalurken. Kul att ha träffat dom ändå. Som jag sa till Alex på telefon, jag behövde inte betala golden circle biljett för att komma så nära .o.o! Lol! I mon ska jag och min roomie Mo åka till Ikea och äta prinsesstårta och köpa lite grejer till våra rum. Jag måste mysa till det lite här. Nu när jag har vart hemma lite mer än vanligt inser jag hur trist det ser ut. Jag tar ett kort på inköpen i mon så får ni före och efter! Puss puss

1 kommentar:

  1. Darling, KRYA på dig!!!!!! Hoppas ni hittar massa fint på IKEA, Saknar dig. Puss

    SvaraRadera