fredag 12 oktober 2012

Jag som skulle vara duktig på detta....

Jag sa verkligen till mig själv att jag inte skulle låta bloggen vila mer än 2 dagar men tyvärr blev det lite mer... Jag har jobbatjobbatjobbat... Jag har dock haft lite mer tid att lära känna mina roomisar så det har vart kul. Har ju inte direkt haft nån tid att hitta på nått kul på stan så det har blivit hemmakvällar i St John's. Jobbet går verkligen upp och ner.. Ena dagen tycker jag det är skitkul och andra vill jag bara skita i detta och åka hem.. Jag har ju min Swedish mafia på jobbet så det är gött att snacka lite med dom. Dom är av samma åsikt. Ska kolla på att byta ställe efter min provanställning går ut i december ( om dom vill ha kvar mig LOL). Känner verkligen att det inte är min stil och absolut för stiff för min smak. Sen har man ju guldkornen då som härom kvällen när jag fick en gäst vid mitt bord och jag efter en titt inser att det är en av världens snyggaste skådisar hahhahahaha han är med i den där snabba femman. Den kvällen gick fort då man hade något fint att titta på ;). Jag har ansökt om ledigt jag jag håller mina tummar nu att jag kan åka hem till Svedala i november och mysa lite hemma i Götet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar