fredag 23 oktober 2009

Internet hemma!!!!

Underbart!!!! Äntligen har vi fått vårt Internet i huset. Nu slipper man cykla iväg till skolan så fort man behöver kolla mailen. 
Veckan har gått otroligt fort och i morgon är det redan fredag. Har suttit med grupparbete för min marketing kurs idag. Jag är i särklass äldst i gruppen och jag känner av det ofta i diskussionerna Dom är i alla fall mycket ambitiösa så det är ett stort plus. Susanne min roomie går i samma kurs och hennes grupp verkade vara lite latare så jag ska nog vara lycklig även om jag känner mig som en tanta =).
I morgon ska jag ta en pilates kurs på gymmet, tänkte ta det lugnt eftersom jag trillade på cykeln härom dagen och slog i knäna som bara den. Annars kommer det bli en plugghelg. Jag och Karin fyllde kylskåpet idag med mat för helgen så vi slipper lämna huset i onödan. 
Didier ( roomie från Mauritius) kommer vara i London hela helgen, känns ganska skönt faktiskt. Ibland är det väldigt awkward när han är hemma ( kan ha med och göra att han inte spolar i toaletten eller plockar bort sina sopor efter sig och har sin tvätt hängande över hela huset), men vi är för svenska för att säga till honom med en gång att han måste ändra på dom punkterna. Fast jag tycker inte det är orimligt att han ska spola toaletten efter sig hahahahha.
Det ska iallafall bli skönt med en helg med tjejerna nu när Karin är tillbaka. 
Hörs i mön
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar