tisdag 13 oktober 2009

Nu sitter jag på landet igen och väntar på min andra lektion för dagen. 
I går hade vi mingel med våra mentorer. Min kunde inte komma men jag fick mitt första hands val så jag blev lycklig.  Han heter Sam Woods och driver ett konsultföretag som hjälper företag med affärsutveckling. Har som sagt inte träffat honom ännu men hans profil som spännande ut när vi skulle välja mentorer. I morgon blir det eventuellt en utflykt till IKEA för lite matinköp och kanske en och en annan krukväxt =). Alla i huset är lediga så vi tänkte kanske hyra en bil. 
På lördag åker Karin hem till Svedala och Susanne skulle till London så jag tänkte kolla med Stephen om han ville ses en sväng i London. 
Nu är det lunchtime på landet...
Kram kram

1 kommentar:

  1. Hej!
    Låter ju som du har det bra över i Emmerdale-land :) Själv hade jag det jättebra i Berlin, vi bodde på ett lite speciellt hotell som du borde spana inom du åker dit. Vi kan väl höras imorgoneftermiddag om du inte har föreläsning då?
    Kramar!
    Jennie

    SvaraRadera