tisdag 6 oktober 2009

Ny vecka i Oxan med regn och rusk.
Igår hade vi visningar på det sista rummet i vårt hus och det verkar som vi kommer få tala lite franska framöver. En Kille från Mauritius blir det som tar rummet. Även han är student men han pluggar till advokat på samma universitet som vi. Köpte även en underbart fin tantcykel igår med en enorm cykelkorg( bilder på underverket kommer) jag fick dock inte ta med den hem igår utan jag får vänta tills i kväll. Detta innebar tyvärr att jag fick gå upp klockan 6.30 idag eftersom jag skulle till det andra campuset på andra sidan Storbritanien eller ja bygden. Bussarna är överfulla och man får vänta och hoppas att man kommer med en så jag fick åka till stan och ta en där för att säkra en plats =). Nu har jag håltimma ute på landet igen och väntar på ett seminarie i Supply and Demand med lite Hollywood och Sport inslag =). 
Hörs snart igen.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar