måndag 12 april 2010

Back in Oxan!

Jag hade min working dayShoreditch house i torsdags och den gick väl sådär =). Min intervju innan som jag tyckte gick bra varade i 45 minuter och sen fick jag jobba. Det första jag gör när jag ska börja jobba det är att tappa en Heinz flaska ketchup på golvet så den går i 10000 bitar och skvätter över en vit pälsmatta och samtidigt säger shit ganska högt.... Annars gick det bra =). Dom ringde sen på fredagen och ville att jag skulle komma på den sista intervjun med storchefen. Jag ska tacka nej till det. Under min intervju krossade dom mina drömmar om USA och sa att det kan ta ååååår innan det blir möjligt. Nu när jag har fått Breakers i Florida och det är exakt samma arbetsuppgifter så känner jag att jag hoppas Soho House.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar