söndag 18 april 2010

Jag vill ut!!

Vill inte sitta i bibblan idag. Det är minst 20 grader ute och strålande sol och jag sitter men 100 böcker och skriver uppsats. Fick just ett mail av min mentor som ställde in lunchen som vi skulle haft i morgon på grund av att han var fast i Rom. Ganska skönt ställe att vara fast på iofs. Ja ja men då kanske jag slipper gå på mentors eventet som är efteråt. Det är ju meningen att man ska träffa sin mentor och prata då.. Jaja jag kan ju sova ut då i alla fall eftersom jag förmodligen sitter med denna uppsatsen halva natten. I morgon ska gastronomi filmerna visas upp för alla i kursen. jag ser inte fram mot detta. Det är tydligen bara de tre bästa som visas så man kan väl hoppas att vi inte är en av dom. Vi hade ju Sex and the City tema och manuset kanske var lite väl vågat ibland, men även mycket roligt så jag hoppas att våra lärare oxå tyckte det.

1 kommentar:

  1. Men hörru! Du skulle ju till bibblan för att INTE gå in på facebook och blogga och allt vad d nu e ;)

    Kom igen nu, you can do it!!

    SvaraRadera