tisdag 20 april 2010

Filmvisning.

Igår hade vi filmvisning på gastromomin. Vi var inte med och tävlade om bästa bidrag men i slutet av visningen så fick vi se 2 minuter av vår film bara för att den var så rolig. Alla skrattade och vi kände oss nöjda med med våra färdigheter inom de komiska filmgenren =). Vi var dock inte någon stor klass eftersom det är så många som har fastnat utomlands på grund av vulkanen from hell. Jag hoppas verkligen att LFV inte stänger luftrummen igen och att Heathrow öppnar så papps kan komma på torsdag. I alla fall på grund av att folk är stuck överallt i världen så har resan i gastromoni kursen många öppningar och jag och Ebba beslutade oss för att åka med. Pariiiiiiiiisssssss i 4 dagar =). Vi köpte tåg och hotellplats men vi kör Paris själva =). Orkar inte gå upp kl 4 på morgonen för att gå till en mat marknad =). Vi åker på söndag lunch och kommer hem på torsdag. Ska bli så sjukt kul. Jag har inte varit där på så länge och jag har nog vad jag minns aldrig varit där på våren. Vi kollade och det skulle bli över 20 grader och sol så det kommer nog bli en hejdundrans vecka. Längtar först till torsdag när papps förhoppningsvis kommer och sen till Paris...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar