onsdag 21 april 2010

Slappar dag

Idag har jag inte gjort mycket vettigt men mycket mysigt =). Jag och Ebba tog en power walk till skolan och betalade för Paris resan och sen tog vi en lunch på en italiensk deli/café. Det var bland det godaste jag har ätit här i Oxan så jag får nog sticka dit lite oftare. Efter lunchen tog vi en halvtimmes rygg massage var =) det var underbart men resten av dagen har varit rätt seg efter den. Har bara velat gå och lägga mig sen 4 typ. Pratade med Jennie om Paris och fick jätte mycket bra tips om saker att göra i Paris. Tack Jen !! Snackade en sväng med mamms som satt och tittade på fotboll ( Barca mot Inter) utan Svempa kors i taket =). Jonas ringde och var på väg till Olso för att hämta hans papps som hade lyckats ta sig dit från Portugal efter att ha varit fast där i en vecka. Det verkar iofs inte ha varit så illa för dom hade gottat sig i solen och spelat golf hela veckan så det var nog ok med vulkanaskan där. Nu ska jag kolla Millennium del 5 =).
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar