tisdag 13 april 2010

Filminspelning...

Nu är vi äntligen färdiga med vår gastronomi film. Den är väl inte något bidrag till Cannes festivalen men jag hoppas att vi kan få ett ok betyg på den. Vi har haft ett "Sex and the city" tema med diskussion runt ett bord med Cosmopolitans. Food and the city har vi döpt den till =).
Jag gick vidare till sista intervjun på Soho house vilket var ett möte med the Director of operations som ska avgöra om man passar in på företaget. Jag ska dock ringa idag och tacka nej till den intervjun. Det känns som att det inte ligger rätt i tiden att jobba för dom. Dom har precis startat sitt program och Breakers som jag har fått i Palm Beach har haft sitt program i flera år. Soho house sa att jag inte skulle kunna få ett jobb i USA på minst 3 år och då hoppar jag dom just nu. Skulle iofs vilja jobba för dom i framtiden men inte nu när jag har ett bättre (och varmare) alternativ =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar