lördag 24 april 2010

Utekväll i London

Eftersom papps inte kom till London åkte jag dit för lite retail therapy. Jag hade 2 inlämnade uppsatser att fira och unnade mig världens snyggaste klänning från Whyred ( den gröna på bilden.. Jag mötte upp med Susanne som hade varit på en intervju och vi käkade lunch på Old Compton street i solen. Dagens blev det självklart =). Linda kom också förbi en sväng och vi firade hennes nya jobb.
Ebba och Maria skulle in till London för att vara modeller för en dag. Dom blev svin coolt stylade och ville självklart gå ut och visa upp sig efteråt. Som alltid är det perfekta stället för en grym kväll Village. Där spenderade vi några timmar men vi gick även vidare till Whisky Mist efteråt där tjejerna hade fixat VIP hörna. I morgon drar jag till Paris i 4 dagar =). Ska bli så otroligt underbart. Vi hörs efter Paris. Tudiiluu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar