söndag 16 september 2012

AngelfaceTrevorbabes!!!

Vilken underbart rolig kväll!! Jag och Trevor har inte setts på 5 år och nu är han i London med lite vänner på semester. Jag mötte upp honom och hans manfriend Herman på deras hotell för lite middag och drinkar innan vi gick vidare till Heaven en av de största gayklubbarna i stada. Trevor kunde inte sluta prata om mina fantastiska "Lady GaGa klackar" som jag själv ångrade starkt att jag tagit på mig.. Inne på Heaven var den kakelgolv blandat med trägolv och ungefär 10000 liter ut spillda drinkar på golvet blandat med trasiga ballonger som dom släppt ner över dansgolvet. Vi sprang runt där mellan olika dansgolv och Herman insisterade på att jag skulle hålla i hans byxor när vi gick ner för en trappa.. Varför det liksom?? Jaja fylle Linn tänkte inte själv där utan gjorde som han sa och vips så halkade jag med mina nitklackar. Sparkar till någon det vet jag att jag gör men vem?? Drar sönder bakfickan på Hermans brallor och slår i min romp riktigt illa.. Nej upp fort som fan såg någon?? Ja 10 personer kommer fram.. Är du ok?? OMG darling that looked really bad!! Hahahahhahaha jag tänkte mest på Hermans förmodligen 7000 kronors jeans från Gucci som jag just rivit sönder... Jaja han insisterade LOL. Resten av natten spenderades på dansgolvet bland halvnakna män och dragqueens dansandes till Madonna, GaGa, Loreen tro det eller ej men dom blev vilda när Euphoria spelades hahahaha. Jag hoppas jag hinner träffa Trevor igen innan han åker vidare till Malta på Torsdag. Dom har fullspäckat schema nu med shopping och afternoon tea på Harrods och besök på Jaguar hahhaa. Hans manfriend är besatt av engelska bilar så dom ska runt och kolla på det. Jag hoppas att Trevor flyttar tillbaka till Kapstaden snart för då måste jag åka ner igen och träffa honom. Jag har ingen större lust att åka till Qatar efter allt han berättade.. Nu ska jag göra mig i ordning och gå till jobbet.. Kommer inte alls kännas idag hahahha ont i baken efter fallet och ont i fötterna efter dansandet, men var sååå värt det!! Absofuckinlutley!!!!

2 kommentarer:

  1. I går när jag satt vid stationen och väntade på Anton´s tåg,kollade jag fb och hamnade på din blogg. Jag lovar jag satt i min ensamhet och tjöt av skratt så tårarna rann. Det måste ha gjort vansinnigt ont både för dig och den stackare som fick den klacken i låret, eller var den nu hamnade? Hoppas du är återställd iaf. Ha det bra, kram Jeanette

    SvaraRadera
  2. ha ha, det är för härlig :) puss ninis

    SvaraRadera