tisdag 11 september 2012

Mycket mycket och massvis

Nu har jag haft 2 korvstoppningsdagar på huset. Det har berättats massor om hur sexigt och ballt och coolt och sexigt igen detta företaget är. Massa kändisar och hippa gäster MEN inget man får prata om då givetvis =). De har nog nämnt i varannan mening att vi inte får facebooka, Twittra, smsa eller prata om någon som kommer till hotellet för då får vi kicken direkt... Jag får väl ändra namnen på gästerna här då ;). Någon hade tydligen tagit ett kort på en bokning där någon mkt känd persons alla kontaktuppgifter och allt fanns med och lagt upp det på facebook... Han behövde inte komma in dagen efter. I morgon börjar jag på riktigt iaf. Frulle skift 6.15 (fy fan vad tiiiidigt). Jaja det är bara i morgon men passen är minst 10 timmar. Om jag någon gång gnällde över att det var jobbigt på Gothia så tar jag tillbaka det med en gång. Efter jobbet idag så sprang jag runt på stan och försökte hitta jobbkläder. Tyvärr finns det bara ett ställe där dom säljer det jag behövde och det var i helvetet på jorden, OXFORD STREET.... Nu behöver jag aldrig mer gå dit eller ja förutom när jag ska till Topshop ;). Nu måste jag plugga menyn med alla konstiga engelska maträtter som man aldrig har hört talas om. Det kommer bli så trovärdigt när jag står där med min jänke engelska och försöker sälja en new season grouse eller pork collar med bath chaps hahahhaha jaja det får låta som det låter. Jag bjussar på den.

5 kommentarer:

  1. Älska att du bloggar igen! Flashback från Oxan, haha, tur att du inte är där, utan i LONDON!!!! Fan vad grymt!! Skype snarast!!! PUSS

    SvaraRadera
  2. Duktig du e Linn! Blir impad:) Lycka till och ha det riktigt gott! Kram från Amalia

    SvaraRadera
  3. Haha, you rock girlie, lycka till imon, puss emme!

    SvaraRadera
  4. Ohh jag älskar din blogg, du skriver såå bra!!!! Skrattar högt här hemma :)
    Lycka till idag babe, de kommer älska din jenke-english, och vilken babe som kommer nu på frukosttimmarna, gästerna kommer bli helt till sig, moronståååånd it is! ;) hahah
    Puss på dig!

    SvaraRadera
  5. Hej Linnepinne, lycka till med nya jobbet! Vilket härligt liv du lever, du får säkert se och höra massor av hemligheter. Måste vara svårt att inte få nämna något :) Ha det nu så jättebra och var rädd om dig. Kramar Jeanette o familjen

    SvaraRadera