lördag 22 september 2012

Stålmän och Marty Feldman i källaren?

ÅÅÅÅÅ vad jag är helt jäkla slut! Efter min blixtvisit hemma i ett litet paradis i majorna var det tillbaka till verkligheten med en käftsmäll. I går blev jag tillfrågad om jag eventuellt kunde jobba över några timmar för dom satt i skiten. Ja men absolut!! Till när då?? Jag jobbar 8 i morgon det vet ni väl? Ja jag ska försöka get you out of here around ten, elevenish.. Jaja ok då. Linnsan som redan har sprungit röven av sig i 10 timmar fick veta att hon levde. Mitt ställe måste ha varit det hetaste i London igår för det tog aldrig slut. Trots att det spöregnade så satt folk ute med paraplyn för att få dricka drinkar och äta.. GALNINGAR!! 23.48 stämplade jag ut och gick för att byta om. Jag var så himla trött i ögonen att jag totalt missade att en person kom ut från en av dörrarna till köket. WHOOOOOAAAAAA!!!!! Den lille mannen som jag totalt missade tittade på mig som om jag vore ett ufo och jag samma på han. Var det Marty Feldman som sprang omkring i källaren eller var den en köksstädare?? Fan vad han skrämde mig den stackaren. Han undrade förmodligen vad det var för fel på mig som blir vettskrämd av att gå ner i källaren på jobbet där det finns massor av folk vanligtvis. Lätt uppskakad tog mig hemåt efter mitt 16 timmars pass.. Såg ut som en 90 årig tant när jag gick hem hahahahhaha. Måste köpa converse till jobbet. Finns inget bättre. Idag var det lugnare iaf eller mest tanter som ville dricka afternoon tea och folk i nöjesbranchen som hade möten. Senare på dagen fick jag en vip vip vip gäst som jag absolut inte visste vem det var. Han var en jänkeman som satt och kollade i en serietidning tillsammans med någon som såg ut att vara skådis. Senare kom en kvinnlig kollega fram och gastade OMFG!!! Du hade ju stålmannen vid ditt bord!!!! Va?? Är inte han död? Eller? Ja just det ja, remakes!! Ikväll ska jag inte göra något annat än chillaxa. Jag får gå ut och göra lite research nästa vecka när jag är ledig igen ;)
Mannen i källaren??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar