måndag 24 september 2012

Ledig dag med Weeds och Camden

Äntligen en ledig dag och att få sova ut. Jag däckade av vid 23 snåret och sen vaknade jag 11.30 hahaha sjukt att man kan sova så länge. Frulle i sängen och Weeds maraton stod på schemat eftersom det ösregnade ute. Jag hade bestämt date med Lucy på eftermiddagen när hon slutade jobbet så jag hade 4 timmar att bara gotta mig på.När jag satt på bussen på väg upp till det tjusiga posha Hampstead hamnade jag mitt bland 100 skolbarn som var på väg hem med sina nannies. En liten pojke som stod bredvid mig sa "III reaaally want to become a busdriver!!". Mamman eller nannyn svarade då "you dont want that! Busdrivers are really really poor, you want to become a lawyer sweetie!".Hahahahaha jaja jag hoppas han kanske kan få välja så småningom vad han vill göra i livet. När jag mötte upp Lucy gick vi och käkade Dim Sum på ett ställe i Camden. Vi beställde in halva menyn tror jag hahahha. Massa dumplings och rolls blev det. Det visade sig att vi hade gått dit när det var early bird special ( som det gamla paret vi är lol) och allt var halva priset. In med mer mat då!!! Efter gick vi och kollade lite i affärer och sen kom sötsuget!!! MÅSTE HA CHOKLAD NUUU!! Vi hittade en jänke diner som hade brownies med glass och bourbon milkshakes. MMMMMMM perfekt!! Lata Lucy ville ta en taxi hem för hon var så mätt men jag tvingade henne att ta en promenad hem och vi gick längs kanalen runt regents park. Fantastiskt mysigt!

1 kommentar:

  1. Ååh, jag vill oxå va i London :)
    Kul att läsa din blogg!
    Kram Mickan

    SvaraRadera