torsdag 13 september 2012

Lite softare dag.

Idag fick jag lite sovmorgon eller ja jag började 8 som 7 miljoner andra Londonbor.. Det var inte mindre folk idag men det kändes som jag hade lite mer koll på läget. Dock fick jag småpanik när jag skulle byta om och tog fram en nyinköpt jobbskjorta som jag inte hade tagit av plasten på en gång när jag insåg att jag hade köpt SHORT SLEEVE!! Hur dum får man bli liksom.. Jag skyller på shoppingkaoset på Oxford street och inget annat hahahaha. Tack gud för min underbara kollega Ewa som hade massa extra. Min chef var sådär halvnöjd när jag frågade om det fanns spareshirts någonstans för jag hade tyvärr fått lite smink på min ( eftersom jag totalt läste fel och hon redan tror att jag bara förstår engelska för 5-åringar så kändes den vita lögnen bäst). Idag kom en av mina gamla drömmän in och åt lunch. Kan absolut säga att i hans fall skulle tiden ha stått still 1996. Sleten och tunnhårig och bara tråkigt engelsk var nu denna man som en gång vara en så himla stilig patient. Nej tacka vet jag Alec Baldwin som jag träffade i Florida. Han har och är och kommer alltid att vara stilig hihi. På lördag då kommer Trevor min underbara fabqueenangelface vän från Kapstaden till London. Han har lovat fest hela dagen och natten. Vi ska gå till en klubb som heter G.A.Y G.A.Y G.A.Y... Ja om någon missade detta så är det en gayklubb. Han och några polare kommer hit under helgen från Qatar där han numer bor. Ska bli så himla kul att se honom igen. Har inte gjort det sen 2008. Jag ska ta massor av bilder och hålla er uppdaterade. Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar