fredag 14 september 2012

I'm too sexxxy!!

Ja idag satt han där på mitt första bord för dagen. Vart har du tvillingbror?? Ska du ställa dig upp och dansa på baren och sjunga Im a model you know what I mean. I do my little turn on the catwalk. Hahahhahahahahhah vad gjorde jag?? Allt för att inte skratta!! Sjukt komiskt, jaja jag jobbar ju i de underbara regnbågskvarteren i London så det kanske blir Boy George eller Jimmy Somerville nästa gång. Idag var det faktiskt jättekul på jobbet. Jag hade några roliga gäster som gjorde att dagen gick fort. Några äldre herrar som tyckte det var jäkligt kul att säga vaeckrrra sweinska flyycka över hela restaurangen med fantastiska rödvinsleenden då jag serverat dom alldeles för många flaskor. Min chef började undra vad som hände för tydligen var den ena någon stiff maltesisk multimiljonär som brukar vara rätt tyst och kort.. Inte idag!! Han berättade om svenska brudar på Malta på 80-talet och hur kul dom hade haft det.... Slog dövörat till under den historien.. Jaja det var skönt att ha en soft dag på jobbet med lite skoj och tjat med gästerna efter denna otroligt stressiga vecka. I kväll händer verkligen ingenting. Fredag i London, Europas metropol och jag ligger i min säng kl 22 och ska nog sova.. Vad händer??? Jag kan typ inte röra mig efter allt spring denna veckan. Så ska stilettklackarna på i morgon när vi ska på regnbågsdans då får jag vila. Puss och kram

1 kommentar:

  1. Haha ohh jag ser framför mig männen med alldeles lila tänder och läppar pga för många glas rödvin samtidigt som de skriker efter dig i restaurangen :) TOLD YOU SO! See till och med multimiljonären fick sig ett leende på läpparna pga dig. Du är bäst babe!!! Vem vill inte bli serverad av snygga Linn, där fick sig chefen en Aha-upplevelse :) Btw jag antar att du springer runt i dina GS-stilettos ;) Pussssss

    SvaraRadera