onsdag 3 november 2010

Dag 1

Idag hade jag första mötet med Katja, en tjej som jag har haft kontakt med i snart 1 år nu på mail. Hon är ca 35 år från Tyskland men har blivit sjuuuukt amerikaniserad. Jag och Rachel från Oxford hade rundvandring med henne på hotellet och efter varje rum så berättade hon om något som var fabulous, excellent that's great och bla bla good for you.. Allt detta fast hon lät som Arnold Schwarzenegger vilket var ganska komiskt =). Jag hade senare möte med mina chefer som inte riktigt visste vart dom ska göra av mig ännu så jag får veta i slutet på veckan vilken restaurang jag ska jobba i. Senare stack jag och Rachel till fastlandet och kollade lite i affärer och käkade lunch och ja mina goa Gothiagull det blidde en Caesar sallad hahhahhaa. Efter det stack vi till stranden en sväng och kollade. Det finns tyvärr bara 1 enda allmän strand här på ön som inte är så mysig men det finns fler på fastlandet. Vi gick sen och testade en av barerna på hotellet som heter the seafood bar där hela baren är ett akvarium.. Kändes RÄTT så 80-tal men drinkarna var goa. I morgon är jag ledig =) då ska jag bränna mig på stranden hihihi. Puss puss. Bilder finns ovan =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar