lördag 20 november 2010

Orientation

Denna veckan har vart rätt trist. Vi har haft 3 dagar på HR kontoret där vi har suttit i ett rum utan fönster och lyssnat på en kvinna som förmodligen hade en dröm om att bli dagisfröken någon gång i livet. Hon pratade med bebisröst och grimaserade och höll på i 8 timmar.... Dag 2 hade vi ytterligare en runvandring på hotellet och sen lunch med F&B chefen. Vi åt och han snackade oavbrutet i ca 1 timme. I går hade vi genomgång av våra försäkringar och andra förmåner... JAG ÄLSKAR SVERIGE!!!! Här är det ju en hel vetenskap om de olika försäkringar som finns och vad som igår vad man kan plocka bort bla bla bla. Det enda jag ville ha var tandläkarförsäkring och min tandläkare just nu heter Dr. Elephaant HAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHA jag höll på att dö av skratt när min handläggare sa det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar