tisdag 2 november 2010

Framme!!!

Världens längsta dag har det varit och allt gick fel med en gång. Eller fel och fel men på Arlanda stod jag i kö i nästan 2 timmar för att lämna väskorna vilket ledde till att jag fick springa på planet. Jag som hade planerat en Starbucks frulle. I Paris hann jag precis bara gå över till nästa terminal så var det boarding till Miami.. Ingen frulle där heller. Tio timmar senare fick jag köa i typ 1,5 timmar i passkontrollen i Miami. GÖTT!!! Blev hämtad av en chaffis som körde mig till PB och det fantastiska Breakers. GRYMME är det här. Det kommer bilder på stället snart men här är mitt rum dom kommande 2 veckorna. Nu ska jag äta en breakers burgare och mysa i min sjukt mjuka morgonrock och jaaa jag har världens coolaste TV i mitt badrum =) Hörs snart, Puss puss

3 kommentarer:

  1. Ohh vilken säng! Där kommer du sova som en prinsessa dessa 2 veckor! Älskar America-maten soo US! Hahaha! Lycka till med allt nu, läntgtar tills nästa inlägg!

    Kram kram Jackie

    SvaraRadera
  2. eh, lägg av.. inget hotellrum kan mäta sig med SE rummen på Gothia. där snackar vi stil!!
    :P kramar theresia

    SvaraRadera
  3. Hahahahah Theresia! Jag tycker ju NQ är det bästa man kan bo i.
    Puss

    SvaraRadera