onsdag 3 november 2010

Väckelsemöte...

Eller ja personalmöte. Jag skulle möta Katja (min handledare) utanför en av dom enorma konferens och bankettrummen för att gå på kvartalsmöte. När vi gick in möttes vi av discolampor, megahög musik (Taio Cruz Dynamite och La Roux In for the kill) som tydligen skulle inspirera och sist men inte minst den amerikanska flaggan uppe på scenen jämte VD'n för Breakers. Alla reste sig upp och klappade händerna och skrek YYYEEEEEEEEAAAAAAHHHH när han satte igång med sitt tal. Jag har min ultra amerikaniserade tyska handledare bredvid mig som tittar på mig hela tiden och vill att jag också ska vara med och hylla Jesus som har frälst alla feta rika amerikaner under det senaste kvartalet med sitt perfekta hotel. Jag kände att jag höll på att dö av skratt men ingen ville skratta med mig så jag fick kämpa bort det.. Blir jag som tyska Katja hoppas jag att ni ger mig en stor käftsmäll när jag kommer hem hahahhahhaa.

4 kommentarer:

  1. Hälp! Tur att inte jag var där...då hade jag nog en gång för alla skrattat ihjäl mig :D

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha, underbart! Då kör vi samma deal, om jag är här om 14 år och du blir som din "tyska" tant så drar vi varandra därifrån och kör stranden istället. Bättre brun och skrynklig än blek och bitter ;)
    Härligt med Ceasarsallad, undra vem jag ska äta det med nu. Får nog bli John tror jag :) Puss!

    SvaraRadera
  3. Hahah herreguud vilken syn! Kan se dig nästandö av skratt men håller dig då du inser att ingen skrattar med dig! :)

    Du kommer nog aldrig bli en Katja, :) och om vet vi vad vi ska göra! haha!!

    SvaraRadera
  4. Hahahahaa...hon verkar ju inte klok...men underhålllande..=)

    SvaraRadera