söndag 7 november 2010

Shoppingdag in Miami bitch!!

Jag är så lycklig för det tar exakt 1 timme ner till South Beach från PB =). Jag fick se något sjukt komiskt på vägen ner. Jag såg att ett flygplan skrev något på himlen. Det stod JES och sen tog det ett tag innan det fortsatte och helt plötsligt så stod det JESUS över himlen framför mig. jag var bara tvungen att ta kort mitt i trafiken hahhahhahahhah. Idag har jag ont i mina stackars fossingar. jag har gått över hela Miami känns det som. Min underbara dag började med frukost på Jerry's Deli och sen gick jag till Steve Madden som hade rea AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH =). Fick med mig ett par nya bebisar hem. Jag han med lite Victoria Secret, Sephora och världens bästa tjejaffär Ultra som säljer frisör schampoo, Id smink och Dermalogica för nästan inget. Innan jag stack tillbaka till PB åt jag sushi på SushiSamba mitt nya Satsuma kanske..

1 kommentar:

  1. Sluuuuuttttaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! jag är så jä...a avis!!!!!

    SvaraRadera