fredag 26 november 2010

Thanksgiving

SJUUUUUUKT mycket att göra har det vart nu när Thanksgiving har börjat. Idag har jag jobbat från 10.30 till 18.00 utan att sätta mig. Vi har inga raster tyvärr.... Asjobbigt är det men jag älskar att vara här så jag biter ihop. Igår var jag och Rachel ute och käkade på ett mysigt ställe vid vattnet där om hade liveband och goa drinkar =). Livebandet var sjukt komiska. Trummisen gjorde sitt allra bästa för att imitera trummisen i Back Jack och sångaren försökte sjunga som Sting fast på Jamaicanska och han såg ut som en Hare Krishna anhängare tyckte Rachel eller som hon sa dom där konstiga med rakade huvuden fast med en liten tofs som går runt med långa klänningar =). Kolla in frillan på han HAHHAHAHAHHAHAHA Han skulle säkert passa jättebra in i Kingston town haahahah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar